Alpirem Kızlar Doğumda hastaneden çıkarken portbebe mi yoksa ana kucağı yani oto koltuğu olan puset mi kullanacaksınız ben ana kucağı almak istiyorum ama etrafımdakiler portbebe al diyor onlarıda kullanışlı bulmuyorum çok kararsız kaldım
SedaveSusam Alpirem puset tabikide canım sen millete bakma taşıması vs daha kolay oluyor hem birde özelse eğer hastanen artık yeni bir yasa var bebekleri puset olmadan çıkarmıyolarmış hastanenle konuş mutlaka
Sedaahmett Alpirem portbebe kullanişsiz canim. Puset daha kullanişli. Hem puseti arabaya koydugunda emniyet kemeriyle bağlayabiliyorsun. Daha güvenli yani
Alpirem Islim123 değil mi zaten artık her yere arabayla gidiliyor tekrar oto koltuğu almaya gerek kalmaz bu arada canım pusetler için ayrı satılan bel desteği bütün pusetler için uygun mu aldın mı sen
Islim123 Alpirem evet standart oluyor zaten ama bazı poşetlerin minderi rahat oluyor gerek kalmıyor önce puseti al bence mindere gerek yok altına battaniye bile koyabilirsin yada ince bi minder
ozgeaa Bence ben de bugün düşündüm port bebeler daha kullanışlı. Sonuçta pusetler de 6 aya kadar kullanılır oto koltuğu olmaz. Oto koltuğu 1 yaştan sonra büyük olanlardan almak daha mantıklı geldi bana. İlk bebeğim olcak ben bu fikirdeyim
Alpirem Sedaahmett bende o yüzden puset istiyorum canım normalde benim evim Doğuda iş sebebiyle Doğum için kayınvalideme geldik Doğumdan sonra giderken kullanmam için daha güvenli olacak puset ama bunu da kimseye anlatamadım işte
byzatrn Sedaahmett puset zaten ayrıyetten oto koltuğu değil mi ? Takabiliyorsun arabaya diye biliyorum