Ktprk. İlk hamileligimde gitigim doktorum var süleyman altınatmaz özel kiliniginde muyane ediyor doguma Anka ve sevgi hastanesine gidiyor bende sevgi hastanesinde dogum yaptim hic memnun kalmadım temizlik acisindan felan o nedenle 2.hamileligim suan doktorumdan memnunum ama hastane nedeni ile bende doktor arayisindayim defalife hastanesi banada yakın Medical hastanesinde doktor varmis cok önerdiler oraya gitmeyi dusunuyorum hastane olarakta baya iyi bu arada bu doktor halamı amaliyat etti o memnun kalmış ama o kadın hastalıklarıydı .