Slm kızlar bn ilk gebeligimde kalp durmasi sebebiyle kaybettim 45 gun sonra rahim ıçinde kan birikmesi sebebiyle ikinci kurtajimi oldum en son 18 subatta on gün süren adetim oldu simdi adetim 11 gun geçti bn ilk 4 gun geçtiğinde dr a gittigimde bana 10 gun bekle dedi cunku betam 1.00di bugun ise 371 cıktı sizce hamile mıyım normal mi