Merhaba kızlar günlerden 03.03.2020 ve 40 haftamız doldu ama ne nişan nede su nede sancım olmuyordu o gün kontrol amaçlı gittim ve eve bir daha dönmedim doktor muayene etti sen dedi ortalıkta ne dolanıyon çık yukarı doğum yap die bende tamam dedim ama yüreğim ağzımda atıyordu resmen eşimle beraber çıktık ben içeri girdim ve neyle karşılaşıcam die merakla bekledim girer girmez suni sancı ve laham kullandılar 11 de girdim biter die bekledim elbiseleri giydim benimle beraber 10 kişi vardı ve çoğu aynı benim gibi günü gelmiş ama sancı yok suni sancınalmışlar neyse gel git zaman derken hafif hafif sancı gelmeye başladı nsteye bağlamıyom çıkardıkları gibi geziyom açılsın die son iki saat kala sancım biraz daha artmaya başladı ben bugün doğurmam dedim yarın anca olur dedim kendi kendime. Neyse son dakkalar ve son saniyeler saat 7 gibi ben yerlerde yatakta ağlıyordum biticek az kaldı die son sancılar dayanılacak gibi değil ve hep dua ettim çünkü o an hiç bişey aklına gelmiyor ve yatakta ebe kontrol etti açılma iyi az bi ıkın çatala alıcam dedi tamam dedim ama gitme ne olursun dedim yanımda kal tamam geliyom dedi o gelene kadar bağıra çağıra ıkındım kendimce sonra benim ebem geldi hemen beni dinle eğer bağırmasan şimdi seni çatala alıcam doğumun yapıcaz die ben o acıyla tamam söz bağırmam dedim ve beni hemen aldılar çatala sonra 3 defa çok uzun ıkındım meleğim geldi kucağımda o an dua edip yüzüne üfledim ebe de aynısını yaptı bebeğim odaya geçti benimde dikişlerimi vardı onla uğraştılar sonra geçtim odaya bebeğimi kucağıma aldım bu benim die bakınıyom süt verdim ve inanın ki hiç kolay geçmesede o rabbimin verdiği mucize ve bir melek kucağında tamam herşey budur diyip geçiyor insan çok şükür Allahım tüm hamile kadınları bi sancıdan değil on sancıdan kurtarsın rabbim o an hep sizinle olsun inşallah
bebeğim 2900 gr 50cm oldu darısı başınıza inşallah 😘