Ceydaackgz Nasıl geçiyor hamilelik? Kaç kilo aldınız? Herşey yolunda mı? Merak ediyorum herkes neler yaşıyor 🤰🏻
Nvn00 Ceydaackgz 19+6 😊 8 kilo almışım 🙈 herşey yolunda şükür sadece çok halsizlik var sürekli yoruluyorum senin nasıl gidiyor
Ayisigi Ceydaackgz bende 21 oldum çok hareketli devamlı tekmeliyor gece özellikle👼🏼 şu ana kadar 1 kilo aldım 😬
Ceydaackgz Nvn00 bende 19+3 deyim 3 kilo aldım karnım baya büyüdü bu hafta sivrildi ☺️ Şişkin hissediyorum , çok yemişim gibi midem hep 🙄
ffckizannesi Bende 22 haftaligim 2 kilo aldim . Bnmde sirt agrisindan baska sikayetim yok. Dogum iznine ayrilmayi dort gozler bekliyorummm
Nvn00 Ceydaackgz maşallah 3 kilo 😊 şişkinlik donem dönem herkeste oluyor sanırım benim başlarda oluyordu geçti
Aybuk66 Ceydaackgz hayr bayadir vardi erkek dye galba kizimda sirt agrim yokdu ama bu bebisim oglan cok fazla sirt agrim oluyo hele ayakda kaliyim .s
ffckizannesi Ceydaackgz normalde de zayif biriydim cok almadim ama artik aliyorum son 3 haftada aldim 2 kiloyuu
Fundabas92 Ben de bugün tam 20 haftalık toplam 4 kilo aldım hamilelik çok şükür çok iyi gidiyor hiçbir şikayetim yok ☺️
Aybuk66 Bi onceki dogumumda 4 bcuk kilo dogurdum bundada kilo alamyisim tedirgin ediyo hala bulantilarim oluyo sbaah buyuk ihtmal ondan yiyemiyorum yemk ws kizimda masalah iyiydim ama nasip degisyo bebislerde
Gulsky 21+6 yız 2,5 kilo aldıım oğlumda en son 12 gün önce 360gr dı . Pazartesi kontrolümuz var bakalım 🎈