minnakfasulyecim Kızlar 21 Haftalığım hapşurduktan sonra burnum kanıyor hep minik minikti. Bu sabah baya çok geldi peçete doldu diyebilirim. Var mı sizde de böyle bi durum? Doktora gitmelimiyim?
Elpisphanto minnakfasulyecim ben 7+5 im benim de burnumu silerken kanamam var normal olduğu söylendi. 💕
Mbmb minnakfasulyecim Gayet normal. Hamilelikte artan kan hacminden dolayı burun içindeki hassas kılcal damarlar çatlıyor ve kanama yapıyor. Bana havalar soğuk daha fazla çatlamasın diye burun içi nemlendirici krem yazmıştı. Onu kullanınca artık nadiren kanıyor.
Gokcylan Evet benimde oluyor kulak burun boğaza gitmiştim hamilelikte sık rastlanan bir durum hormonların günden güne değişiyor ve bu duruma yansıyor demişti endişe edilcek bir durum yok yani ☺️