Selamlar 😇 SAT 4 Şubat. 3 gün önce kahverengi lekelenmem oldu adet oldum zannettim ama o an kesildi. 3 gündür sadece 1 kere peçeteye gelen akıntı yasıyorum. Testi ne zaman yapmalıyım? Yerleşme kanamasıysa eğer yaşadığım bebiş ilk kanamadan sonra mı yoksa lekelenme bittikten sonra mı HCG salgılamaya başlıyor :) (Yapacağım test erken gebelik testi)