Bende hayat hastanesine gidiyorum ayse erola memnunum bilgili bi doktor fazla konuşmuyo teday vermiyor ama bana işinde iyi bi doktor gibi geliyo 38 haftalığım şuan 20 haftalık tan beri ona gidiyorum. Bursa da yeniyim bende başka bi doktor bilmiyorum acıkcası, yazayım üstte kalsın bende merak ettim tavsiyeleri 😊