Deletedmom124 benim ilk gebeliğim canım mozaik hastanesine gidiyorum konturole sürekli doğumu da allah nasip ederse orada yapcam geçen gün daha yeni oluyo devlette bir yakinim doğum yaptı ve çok pişman her yer suriyeli ilgi yok hemşireler sancı odasında hastaları resmen azarlıyomuş kız resmen bir damla su verin diye yalvarmış kimse vermemiş o kadar burunları havada ve ilgisizler gene de sen bilirsin tabi senin tercihin hakkında hayırlısı olsun canım ama özelikle şu suriyeli olayları beni rahatsız ediyo resmen kızın odasında birde suriyeli varmıştı doğum yapacak oda pislikten kokudan gorunmuyomus inşallah sana öyle denk gelmez