Surprisemom Merhaba kızlar 4 haftalık gebe olanlar beta hcg lerinizddki artış nasıl ve keseyi gördünüz mü benim sat4 Şubat 29şubat 124 beta hcg 02mart 223 beta hcg 04 martta 952 beta hcg bugünde keseyi gördüm 🙏🏻
Sltn01 Surprisemom benimde 4+4 bhcg dün yaptırdım 1000 çıktı . Sat 2 şubat ama daha doktora gitmedim 2 hafta sonra gidecem biraz beklicem belki kap atışında duyarım diye 😊 hayırlı olsun canım bu arada
Tugceecikk Surprisemom merhaba benim sat 7 şubat bugün tam 4 haftalk oldum:) 3 mart 76 6 mart 356 🥰 haftaya cumartesi randevu aldım inş görürüz sağlıcakla
birsaglikci Surprisemom ay. İnşallah. 3 gündür kahverengi akıntılarım oluyor. Ağrım falan yok ama yine de hayırlısı bakalım
Pergamon35 Ben 6 haftalıkken gittim keseyi gördü ama sat a gore 6 hafta doktor ultrasonda gore 5 haftalık dedi. Bebeği görmeğe gidicez inş bugün bana gore 7+2 doktora gore 6+2 bakalım hayırlısı
Sltn01 Burcingiray benim kaşık ağrım adet günümden önce oluyordu ama şimdi olmuyır eskisi gibi arada bir geliyor o kadar
Surprisemom Burcingiray ilk haftalar İçin gayet normalmiş canım bol su ve istirahat öneriyorlar tabi çalışan anneler için zor 🥺
Surprisemom birsaglikci ilk haftalarda normal canım ama yine de bi dr una söyle kahverengi beklemiş kandır yani yeni bi kanaman yok muhtemelen yerleşme kanamasına bağlı olarak geliyor olabilir
Surprisemom Sltn01 teşekkür ederim canım en güzeli beklemek zaten Benim eşim iş için 3 ay burda olamayacak o yüzden ben pazartesi onunla bi gidicem 2 haftaya gidince kalp atışını da duyarsın hem 😊 seninde hayırlı olsun
birsaglikci Surprisemom şuan kan sonucu bekliyorum. Doktor ultrason yaptı; görünürde olumsuz bir şey yok. Ama kese görmek için de çok erken dedi. Kan 2 katına çıktıysa tamamdır dedi. Bekliyorum 💝