Eminemustafa Merhabalar hanımlar 28 de sezeryan doğum yaptım ve bebeğimi hiç kucağıma almadan kokusunu bile almadan küveze koydular çok şükür durumu kötü değil ama ben dayanamıyorum benimle aynı kaderi yaşıyan var mı 🤔🤔🤔
Gulcangzl16 Eminemustafa allah biran önce sağlıkla, bebeğini kucağına almayı nasip etsin canım. Dua edicem 🤲🏻 Güçlü olmaya çalış nolur, bebekler hissedermiş
duyguyildirim Eminemustafa benim de doğum yaptığımın ertesi günü küvezde aldılar ben taburcu oldum. 28 gün küvezde kaldı ufak bir ameliyat bile geçire yavrum. Bir kere öpüp koklayabilmiştim. Güçlü olman lazım ❤️
AysennHE Eminemustafa Allah'ım en kısa zamanda toparlanıp sağ salim evinize dönmeyi nasip etsin inşallah🤲
Duyguylmz Eminemustafa neden 28 de doğum oldu canım sezeryanla? Rabbim sağlıcakla bebegine kavuşmayı nasip etsin.🙏🏻
Selimem Allahım evladına şifa versin ona güç versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🧿🧿🧿🧿 Dayan canım güzel hayırlı haberler ver bize 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Allahım yar ve yardımcın olsun güçlü ol dua et süre oku 🤲🏻
Beyzasahin Eminemustafa ben 3 ay küvezde kalmisim canim annem icinde zor gecmis Rabbim kolaylik versin yeterki bebisler iyi olsun🤲🏻 Söyle düsün o aslinda suan karnindaydi ve zaten kucagina alamazdin diye düsün