Benim ilk oğlum 42+0da zorla geldi 😂 Doğuma kendi ayağımla gidip suniyle doğurdum. İkinci oğlumda 41+3te geldi, hiç belirti yokken birden suyum geldi. En iyi kararı sizi takip eden doktorunuz verir ama bebişler 1günde bile acilen gelebiliyorlar. Her doğum günü geckmesi suni sonunda sezeryanla bitmiyor. Sağ salim kavuşun yavrunuza 💕🙏