Aynı şikayeti ben hala daha ara ara yaşıyorum 20+5 hafta olmama rağmen 🤦🏻♀️
Ve bu sebepten iki üç kez acile gittim her gittiğimde denilen şey şu bebek büyüdüğü için karın kasları genişliyor ve bu Ağrı yapıyor buda çok normal 🤷🏻♀️
Aslında bunu bile bile gittiğimde oluyordu ama ya farklı birşeyden dolayıysa diye içim içimi yicene gidip rahatlıyordum😁
eğer ki kanaman lekelenmen ve sıvı sızıntısı yoksa endişeleneceğin bir durum yoktur rahat ol 🤗
ağrı olduğundada sırt üstü uzanıp Ağrı olan yere hafifçe masaj yapmak rahatlatıyor aklında bulunsun 😬