Bende de ıgm pozitif çıkmıştı avidite testi yaptırdım hemen yüksek avidite çıktı gebelikten en az 4 ay önce geçirmişim bende bağışıklığım 7,3 çıkmıştı. Tabi o zaman çalışıyorum dışarda çok yiyorduk geçmiş bi yerden 🙄 bağışıklık varsa pek sıkıntı olmuyor aslında