Atfm-6827 Merhaba arkadaşlar Gaziantep Sani Konukoglu (Sanko) hastanesinde doğum yapmış olanlar var mı veya bilginiz. Teşekkürler
Bellidegilannesi Evet canım ben haftaya çarşamba günü olacağım , arkadaşım Eylül ayında oldu, kuzenim de geçen yıl oldu .Benim ve kuzenimin doktoru Engin palaz arkadaşımınki Emre beydi ve gayet memnun doğum yapanlar