nurellaam Arkadaşlar 33+1 Haftamdayım son iki üç gündür sanki idrar kaçıracakmışım gibi oluyorum. baskı var gibi. Normal mi bu?
ilkbahar nurellaam sık sık idrara çıkma isteği enfeksiyon belirtisi olabilir test yaptırmanda fayda var 🙂 ama enfeksiyon yoksa çocuk mesaneye baskı yaptığından dolayı da olabilir