Şuan içimde tekmelerini hissettiğim canım oğlumun yarın gece bu saatlerde o tekme attığı topuklarını doya doya öpmek tek dileğim...O benim yıllardır beklediğim,kabul olmuş duam,şükür sebebim...9 aydır elimi her karnıma koyduğumda tüm ağrımı sancımı unutturanım,hayata tutunma sebebim...Hayırlısıyla doğum olup kendime geldiğimde doğum hikayemi de paylaşırım burada birbirimize destek olduk birlikte güldük ağladık kocaman bir anneler kulübü olduk hepiniz hakkınızı helal edin duanızı eksik etmeyin...Rabbim dileyen herkese evlat versin hiçbirimize acılarını göstermesin yarın doğuma girerken de edeceğim bu duayı🙏🥳🥳