Merveheg Utanıyorum aslinda yazmaya da ama o kadar çaresiz kaldim ki,interntten bakiyorum sebebine sadece mantar enfeksiyonu olabileceği yazıyor, oyle kaşınıyor ki sinirlerim alt ust oldu ne yapacağımı sasirdim,varmi basina gelen naptınız nolur bir çare
Ftmnrr Merveheg canım aynı sıkıntı bende vardı kasımaktan kendimi alamıyodum resmen elma sirkesiyle suyu karstırıp tuvalette onunla sildi anında etki ediyo gun içinde tekrarladım ve iki gunde bitti tamamen mutlaka dene ben kndım yapmıstım sirkeyi öylesi varsa daha iyi ama yoksa hazrda olur şimdiye kadar niye cekmişim bu sıkıntıyı dedım
Nurcihn Canım eczaneden travazol krem alabilirsin o mantar oluyor korkma travazol çok iyi geliyor kaşıntıya ben çok iyi anlıyorum seni yani o krem çok iyi geliyo
Nurcihn Ftmnrr canım sen onu bıraktı ben bal akıttım yani kaşınan yerlere acısını kaşıntısıni almıştı son çarem travazol ve fitil oldu bal biraz komik olabilir ama gerçekten iyi geldi😀😀🙊🙊
zntrkn Merveheg canım bence elma değil sirkede marifet bende elma sirkesi ile uğraşmayıp su ile üzüm sirkesini karıştırıp yapmıştım bitirdi benimkini de travazol ile birlikte 😊
Ftmnrr Merveheg sirke olmuş olması yeterli mi bilmiyorum ben her yerde elma sirkesi diye okusum duydum peçeteye bir su bardagına iki kaşık sirke koyup karstırıp gun içinde peçetereye dökerek sildim bir kaç kez tekrarladım
fatooss canim bence doktora git fitille travazol die bi krem var sadece krem fayda etmiyoe bende o kasintidan neler cektim allaha sukur gecti suan bisiyim yok fitil kullanmadikca icerdense gecmez