Evvrim Selam kızlar 13 haftalık hamileyim yaklaşık 14 yıldır sigara içiyorum hamile kalınca bırakıcam diye cok söylemiştim ama olmuyor bırakamıyorum. Her gece dua ediyorum tiksinmek için ama mümkün değil hergün daha fazla istekle uyanıyorum günde 2 taneye kadar düşürdüm varmı tamamen bırakabilen 🥺
Pnrbyr Evvrim valla bende hamileyim de hiç sigara kullanmadım şu ana kadar ama kokusunu alır almaz canım çekiyo nasıl bişey anlamadım inşallah tez zamanda bırakırsınız 🤲🤲
NihalBurak Yaman aynen bende daha önce çok içiyordum hamile kalmadan önce hep diyordum hamile olduğumu anladığım an bırakacam diye ve testi yaptıktan sonra ağZıma sürmedim sigarayı he canım istiyor mu istiyor ama kafamdan uzaklaştırmaya bakıyorum onu
Brokoli azaltarak birakilamiyor. kendine bir rakamla sinir koydugun zaman butun gun onu hesapliyorsun "su kadar tane daha hakkim var simdi mi icsem sonra mi" diye bilincaltin hep orda oluyor ne yazik ki
Evvrim Brokoli gercekten tam olarak böyle 1 tane hak veriyorum kendime iş yerinde cok strese girince onu kullanıyorum sonra dertbasıyor 😩
Nihalagpak Ben hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım, bir tane bile içmedim sonra. Canım istedikçe bebeğimi düşündüm, oyaladım kendimi. Koca bir bardak su içtim, bende çok işe yaradı 🤗
Zeynepc36 Ben de hala bırakmadım malesef günde bir buçuk paket içerken dört beş taneyi geçmemeye çalışıyorum son aylardayım
Evvrim Zeynepc36 yok olmuyor beceremedim içerken canım yanıyor yapmamam gerektiğini biliyorum ama ciddi anlamda yol katedemedim. zifir olmayan nikotini en az olan sigaraları içiyorum suan amaa hala paketim var 🥺
Brokoli Evvrim bu sekilde kendinizi de surekli yoksunluk stresine sokarsiniz. kafa hep orda, o kendinize verdiginiz hakta olur, azalarak birakmak mumkun olmadigi gibo, sigarayi hayatta odul gibi bi yere koyuyor kafanizda
Zeyk https://imgyukle.com/i/n6xSMe Belki bu yardımcı olur. 12 yıl da ben kullandım ancak hamileligimi öğrendiğim hafta biraktim. İnan zor ama basaramayacagin birşey değil. İnsan ölüme yokluğa sefalete alışıyor sigarasizliga mi alisamayacak. Zaten ben bir kadının isteyince yapamayacağı birşey olduğuna asla inanmıyorum 💪
Evvrim Zeyk gerçekten cok istiyorum arkadaslarımla görüşmüyorum evde sigara bulundurmuyorum ama kültablası dışında hiç birsey kötü kokmuyor 😣 bazı sabahlar uyandığımda 1 paketi aynı anda içmek istiyorum
Enguzelhediym Evvrim 8 yıldır içen biriydim eşimde keza öyle. Bebek düşüncem olmadığı için bırakmayı da hiç dusunmuyodum 6+6 haftalık hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım çünkü MECBURDUM. Darısı herkese inşallah. Bunun keyfi tiryakiligi önemli değil bebeğin sağlığı soz konusu olunca. Mecburuz yani 😐
Evvrim Enguzelhediym bu zamana gelene kadar hep riskliydi hamileleğim bu seferde stresten içtim umarım bırakabilirim gercekten
sukranaslier Evvrim hamile olduğumu öğrenince bir daha içmedim 15-20 gün yandım ama bebeğim için bazen çok canım istiyor ama önce bebeğim
Enguzelhediym Evvrim benim de riskli sigara icmesem bile direk ona baglayamayiz ama gerçekten içerken o dumanın bebeğin vücuduna gittiğini dusundukce insan içemez. Yani ben bi gün çok sinirlenmistim ve kendime hakim olamayıp 1 tane yaktım ama asla icemedim çünkü kendi ellerimle allahın bana emanet ettiği canlıyı ölüme itiyomuşum gibi hissettim aşırı vicdan yaptım. O an hep bebeği düşünün belki ise yarar inşallah birakirsiniz
VenusEva Evvrim Açikcasi hamileligimi ogrendikten sonra hemen birakamadim ben de. Simdi 37 deyim ve birakali 25 gun anca oluyordur. Bir anda tiksinmeye basladim. Ilk 3 aylik bulanti doneminde bile yasamamistim halbuki. Simdi evin icinde baskasinin ictigi bile midemi kaldirmaya yetiyor. Umarim bu sekilde gider. Umarim sizde istediginiz sekilde bu aliskanliktan kurtulabilirsiniz🙏
Evvrim VenusEva bende o bulantı dönemi olursa inşallah bırakırım diyorum ama bu zamana kadar hiç bulantım olmadı 😔 inşallah bende sizin gibi tiksinirim 🙏🏻