Esrayldz Laloba Filiz hanıma gidiyorum muayenelerde gayet ilgili detaycı bir doktor ama doğum henüz yapmadığım için net bişey diyemiyorum ☺️
Blackkcat Laloba ben Filiz Hanıma gidiyorum ,Altınovadaykende ona gitmiştim çok memnundum,kimileri suratsız diyor ama ben seviyorum çok ne sorsan güzel açıklar çok kalabalık olmasına rağmen tüm hastalarıyla alakalı bence,sayesinde sigarayı bıraktım💕
Halidemat Laloba ben Konak’ta sami kemik Doğum yaptım .Şimdi ikinci çocuğa hamileyim yine ona gideceğim.Kuzenim iki çocuğunu filiz hanım ile Doğum yaptı çok memnun kaldı
Laloba Esrayldz bende hastane değiştiricem galiba da son aya girmek üzereyim acaba kabul eder mi doktorlar
juliet Laloba sıkıntı olmaz bi arkadaşım bütün kontrollerini devlette yaptırıp konakta doğum yapmıştı🙈
Esrayldz Laloba Bence sorun olmaz diye düşünüyorum ama biran önce karar vermelisiniz şuan kime gidiyorsunuz
Laloba juliet geçen hafta yine kendi doktoruma gittim beyhekime sancım falan çıktı erken doğum riski falan var o yüzden evde yatıyorum 10 gündür sanırım değiştirmem artık
Laloba Arzu_54 yoo aksine ben beyhekime gidiyorum çok memnunum ama fiyatları çok yükselttiler 6 ayda 3 zam yaptılar ve daha 1 ay oldu bu ay yine yapacaklarmış