Ben alfamet kullanıyorum günde 3 kez. 33.haftamdayım dün başladım. Tansiyon 15.10 oldu 2 kez doktorum başlamak istedi. Normalde 16.11 den önce başlanmıyormuş. Ama daha çok stress oluyordum yükseldimi diye. Şimdi her haft protein kaçağına bakılıyor. İnş sorun çıkmaz 38i bitirirz sağ salim. Sezeryan olacak zaten. Birde dünden beri bebek çol sakin. İlaçtan sonra böyle oldu. Bgn gittim doktora herşey yolunda çok şükür ama insan korkuyor yinede. Alfamet yapar mı bunu diye şimdi whatsapptan doktoruma sordum. Cevabı gelince paylaşırım sizlerle de.