Pregnant0 Kızlar dün post acmıstım doktor son dk erkek dedı bırde ustune ustlık daha oncede oyle soylemıstım dedı. Foto atıcam siz de bakın vıdeodan ekran aldım. Ama buraya paylasmayı bılmıyorum link atarmısınız..
Missipi Pregnant0 Bence sen dün de dediğim gibi cinsiyete cok takılma. Bırak süpriz olsun artkk az kalmış zaten. Doğumda bu defa erkek beklerken yine kız olur ayrı bi şok daha yaşarsın gerek yok. Akışına bırak süpriz olsun artık yapcak bişey yok
SnmTt Pregnant0 pipi olduğu zaman baya belirgin oluyo her şeyiyle belli bizimkinin testislerinin şekline kadar. Sizinkinde öyle bi şey göremedim ama doktora güvenin Dicem onun da ne dediği belli değil😀 gerçekten çok zor bi durum her şeyi hazırdır şimdi Ne diceğimi bilemedim ama vardır bunda da bi hayır allah büyük ne diyelim😶
arslanmerve57 Pregnant0 çok saçma ve şaşırdım önceki postunuzu görmedim . Benim de kızım olacak herşeyi ona göre hazırladım yani son dakikada erkek demek nedir.
Pregnant0 Missipi ıkı hafta belırsızlık mı yasıyayım ne kötü . Erkek ismini de hazır ettk kızı da beklıyoruz suan ne tuhaf durum Allahım 😁
Missipi Pregnant0 Yani kaç kere cinsiyeti farklı söylemiş zaten doktor 🤷🏼♀️ Şimdi nası yüzde yüz güvenebilirsin kii 😊 en iyisi akışına bırakmak. Neyse en azından kız da olsa erkek de olsa isimleriniz hazırmış 😊
Reynizz Yok artık nasıl özel hastaneymiş orası heleki bu devirde hiç detaylı ultrasonda belli olmadımı canım
Pregnant0 Reynizz ıkı uc ay once detaylıya da gırdım kız dedi daha sormadık cınsıyetı tabı bılıyoruz ya. Dun de ne olduysa konu acıldı erkek dedı sasırdk ne nasıl yanı dıye daha once de soylemstm dıyo.
Missipi Pregnant0 Valla 2 gündür kendimi senin yerine koymaya calısarak yorum yapıyorum zaten 🤷🏼♀️ Hayırlısı olsun sağlıklı gelsin inşallah ne diyim
Zeyneptoprak Pregnant0 bence kız o şişkinlik kızlardada oluyo 35 haftada erkek baya belli ediyo kendini
Pregnant0 Zeyneptoprak bacaklarını kapatmıs dedı doktor foto almak ıcın ama bı ıkı kere elıyle gosterdı orasını