Csnsu Kanamam var dıktorumu aradım progestanı alttan fıtıl olarak at yarın sBhta 9 da kntrole gel dedi akşmda acildeydk basına gelen vrmı bn korkuyorumda
Selen2688 Csnsu canm dün gece bende aynısını yaşadım ecile gititm hemen altyan baktı doktor üstten baktı bi kanama gözükmüyo dedi agız kısmın olabiliyormuş çok korktm bende 10+1 m sende acile çık için rahatlasn yoksa sabah olmuyo
Alazla Csnsu 10 haftalikken benim de kanamam oldu 2 igne ve progestan kullandim. Dinlendim bir de genelde kanamasi olanlar oluyor kucuk mudahalelerle geciyor. Tek yapmaniz gereken doktorunuzu cok dikkatli dinlemek
Kubraercan Sırt üstü uzan progrstanıda fitil olarak al ilişkiye girme birşey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻
Csnsu Akşam gittim daha ultırosonla baktı iyi bi sıkıntı yok dedi bi düşüğüm var otomtkmen korkuyorum ağlama gelıo bana hemen annemdeyım oda korktu bnim halimi görünce
Selen2688 Csnsu benm de bir düğüm oldu 2kimyasal rahimde bebkte sorun yoksa sıkıntı yapma canm üzme kendini bende dün üzüldüm bazı vajina kısmındaki ince damarlarda yapabiliyormuş kanama bebeğin kalp atışını duyduysan için rahat olsun bolca dua et🤲🏻
Selen2688 Alazla evet duydum 10. Haftadan itibaren kanama olabiliyomuş benm dün gece geldi şimdi leke gibi