Canım denize kenarı olan Bi ilçede de yaşıyorum. 29 mayıs görünüyor oğluşumun doğumu.. 2 tane 10 lu hastane çıkışı aldık. 4 5 takım da uzun kollu alt üst takım aldık. Gerisi kısa kollu zıbın ve şort. Ama Tabiki serin akşamlar için uzun kollu zıbın da aldık 3 4 tane.bir de ayaklı tulumlar... Poloda indirim vardı ordan aldım hatta. Belki daha da alınır. Çok abartmaya gerek yok canım bence. İhtiyacın olursa daha da alırsın. Hemen alma. Bizimkisinde bunların hepsini ben almadım... Anneanne hala teyze VS...