Gizem_61 Bayanlar 35 haftalık oldum sürekli akıntım oluyodu doktorum test yaptı mantar enfeksiyon çıktı benim gibi olan var mı ? Mantar enfeksiyon varken normal doğum yapan var mı ? Yapmak doğru olur mu bilemedim birde sizlerin fikrini almak istiyorum