Herkesin bir değil tabi ama ben basından beri çekiyorum antibiyotik ve şaşe kullandım geçmedi 35 haftalık olduk artarak devam ediyo doktorum artık daha tehlikeli enfeksiyon bebeğe geçebilir dedi fitil ve şaşe verdi artık inş geçer şimdi onu kullanıyorum