Eda_cck Yok benim evimde eşimleyim :) doğumu da böyle bekleyecegm bi yere gitmiyorum :) ama yine de ne zaman geleceğinin belirsiz olması, herkesde doğum belirtilerinin farklı olması, nasıl bir doğum geçirecegimi düşünüp duruyorum sürekli. 1 ay sonra yanımda olacagını düşündükçe daha da cok heyecan sarıyor :) sizin yine bitmiş 39 olmuş bana nasıl geçer bu son ay hiç bilmiyorum😅