Dunyammm Kızlar karnım halâ yukarıda hiç aşağıya düşme falan yok acaba böyle olursa normal doğum zor mu olur,çevremdekiler böyle söyleyip korkutuyolar iyice piskolojim bozuldu👀
hunilimom Dunyammm hayır şancı ile indi zaten karnım aşağıya düşmesi bebeğim kanala tam inmesi demek benim doğum zamanı indi 5 saat sürdü doğumum