Dun rahim agzindakinpeser cikarildi ve doktorum 4-5 cm aciklik oldugunu soyledi amma sancim yok eve gonderdi eger sancin baslarsa hemen gel dedi hem ikinci hamileliyim hem de aciklik cok oldugu icin gec kalmamam gerektiyini ve yolda dogurmamak icin sanci baslar baslamaz gelmem gerektigini soyledi. Dunden buyana evde bekliyorum hic sancim yok ara bir oluyo o kadar resmen tualete gitmeye korkuyorum cok guc veririm falan diye. Basina ve ya bi tanidigini. Basina boyle olay gelen oldumu? 36+1 deyiz dunden buyana nisanim da qaliba geliyo kahvemsi kucuk akintilar ama ben anlayamadim ilk dogumumda 5 cm acikligim oldugunda sancilarim da vardi ve 3 saat sonra dogum yapmistim bu bebek gelmek bilmiyor