haticekaynar 22+4üm ya Haziran sonu ya Temmuz başı olacak kızım ❤️ Hayırlarla o günler bi gelse ahh 😓 Adı Elvin Duru olacak inşallah , oda yapmak istiyoruz aslında ama ilk 2 yıl falan yatamicak sonuçta 2 yılada aldıklarımızın modası geçer başka şeylere heves ederiz diyoruz kararsız kaldık açıkçası . Babynest, uyku yastıkları , oturma yastıkları kıyafetleri nevresimleri uyku seti hatta şapkalarına mendillerine kadar her şeyi tamam sayılır yarın bi BİM’e gidicez küvet seti vardı onu almayı düşünüyoruz bir tek yanıma koyacağım beşiği kaldı birde artık biberonlarını falan alacağım ☺️