Fatoserin Kızlar yarın tam 31 haftalık oluyoruz bugun doktor bebeğimin 1532 kg olduğunu söyledi bana biraz az gibi geldi sizce nasıl 🙏
Esra13 Fatoserin Bizde 26. Haftadayız, bana da 1003 gr dedi, fazla değil mi dedim, 1 hafta önde sıkıntı yok dedi ama bilemiyorum 🤷♀️
arslanmerve57 Fatoserin doktorunuz iyi dediyse gerisini düşünmeyin ☺️ Her bebek aynı kiloda olacak diye bir şey yok buradaki hanımlar da benim sizin gibi bilgiye sahipler doktorunuz daha bilgili değiller ☺️
Gamzelibebek00 Fatoserin doktorun normal dediyse sıkıntı yoktur canım her bebeğin kilosu farklı olur genetik özelliklerde işin içine giriyor malum sağlıkla kucağına aldırsın Rabbim
Fatoserin arslanmerve57 doktorum iyi dedi devlet hastahanesi olduğu için çok açıklama vs yapmıyor o yüzden net Bilgi alamıyorum 🤨
Fatoserin Eylul-Ada2020 valla bilmiyorum ki hiç bir bilgim yok hep aynı yere muayene oluyorum aynı ultrason
Gamzelibebek00 25+6 da 1116 gram çıktı ama sanırım bu haftalar da bebekler yağlandıkları için fazla çıkıyor dönemlik olduğunu düşünüyorum
Fatoserin Gamzelibebek00 çok teşekkür ederim canım iyi dedi ama çok açıklama yapmıyor devlet olduğu içim 😊
Gamzelibebek00 Fatoserin aynen canım söylemiyorlar çok ama normal dışı bir şey olursa söylerler içimizi ferah tutalım :)
Gamzelibebek00 Kızlar son 1 aydır fındık yiyorum bir avuç ve ev yoğurdu ayranı içiyorum kesinlikle bebeğe çok yarıyor tavsiye ederim
Nurhayatymnli Esra13 27+2 yiz suan doktor o zamanda gayet guzel demisti 14. Haftadan beri 2 hafta onde gidiyoruz seker yuklemesi falanda yaptırmadım degerlerim guzel çıktığı icin bi sıkıntımız yok cok sukur 😊