kureysinannesi Merhaba hamişler :) 22 haftalık oldum ama çok fazla idrar yolu enfeksiyonu oluyorum ve akıntı koyu renk ama kokusuz bu beni çok üzüyor ilaç kullanmakta istemiyorum başına gelen var mı aranızda ne yaptınız 😞
Dilararas kureysinannesi antibiyotik veriyorlar ilaç kullanman çok daha iyi enfeksiyon erken doğuma kadar sebep oluyor bende 3 kere kullandım korkma sende içilebiliniyor 🙂
Mry91 kureysinannesi kesinlikle ilac kullanin ve her hafta idrar kulturu verin benim bebegime enfeksiyonum gecmis suan küvözde