Gul-08 Merhaba, 21+3 de ayrıntılı ultrasonda doktor her şey yolunda ama amniyon sıvısında bulanıklık var, kontrollerin yapıldığı sürece bir sıkıntı yok dedi.Aklıma takıldı yine de, böyle bir sorun yaşayan oldu mu, sonrasında bir sıkıntı yarattı mı?