Esraalban_123 canım ilk 3 ay bebek yediğinden degil senin depolarından beslenir sadece bir kaç gün geri ileri 40 hafta boyunca çıkma ihtimali var stres yapmana gerek yok folik asitini ihmal etme düzenli ve sağlıklı beslenmeye dikkat et o duzelir ben bi gittim 2 gün geri çıktı 1 hafta sonra gittim 4 gün ileri çıktı esitlemis kendinide bide öne geçmiş 1 haftayi bile normal sayıyo çoğu doktor❣️