Annisler iyi aksamlar. Benim saglik ocaginda sekerm yuksek cikti devler hastaneside dahiliyyede bide bakildi normal cikti bu sefer. Ama doktor git seker olcum cihazi al 10 gun sonra aclik tokluk olcumu yap vede diyet onerdi ki onun saydigi seyleri yemiyorum zaten kizim tatli cok sevmiyor galiba😊 boyle durumlar karsilasanlar oldumu? Sizce napmaliyim?