Arkadaslar ilk gebeligimdede triodim cok hizli çalisiyordu kontrol atinda idim ilac kullanmadim simdi ikizlere hamileyim tsh degerim cok dusuk 0.0058 perinatoloji doktorum acil baktir dahiliyeye git dedi sabah gidicem varmi benim gibi olan neler yapıldı ?