18 haftalık hamileyim. İki hafta önce 10 günlük gelişme geriliği bugün itibariyle 3 hafta olmuş. Doktor kan akımında direnç başlamış bebeğin kalp kapakçığında da sorun var. Kan yeteri kadar gitmiyo dedi. 2 hafta sonra bir daha çağırdı. Sanırım 2 hafta sonra gebeliği sonlandırma isteyecek. Ben ilk hamileliğimde de 5 hafta direndim. 26. Haftama kadar taki karnımda ölene kadar. Aynı şeyler aynı acı tekrar mı yaşayacağım. Sebebini şu an için bilemiyoruz. Bu geriliğe ne sebep oldu. Nifty testi normal gelmişti. Bebeğimde fiziksel görünen hiçbir sıkıntı da yok. Tek problem beslenememesi. 2 hafta boyunca yemediğim şey kalmadı. Polen, keçiboynuzu özü, süt,yoğurt,muz,kaşar,tahin pekmez,yumurta,et,balık bunları bol bol tükettiğim halde 2 haftada sadece 16 gram almış bebeğim. Benim gibi veya bana yakın bir durumda olan varmı. Ümitlenmelimiyim. Yoksa artık bitti saymalımıyım bilmiyorum. Doktorum meslek hayatımda bu durumdan dönen bir bebek göremedim dedi.kusura bakmayın uzun oldu ama her konuda olumlu veya olumsuz desteğinize ihtiyacım var.