Aysegul0907 o korku hepimizde var malesef, sadece epileptik ilaçlar vücuttaki folik asit dengesini bozuyor, folik asit kullanımını ihmal etme, bebekte omurilik bozukluklarına anomalilere sebep olabiliyormuş. Nöroloğum korunmayı bırakmadan 6 ay önce kullandırmaya başladı, çünkü hemen hamile kaldım korunmayı bırakınca. Kadın doğum drumda dozajı arttırdı, 400 mikro gram dan 5000 mikro grama, ilk 12 hafta kullandım. Kan değerlerimi hep takip ediyor ek kan demir ilacı kullanmıyorum bile 🤗 şeker yüklemesini yaptırmayı ihmal etmeyın, çünkü hipoglisemi bebekte epilepsiyi tetikliyor aklınızda bulunsun. Kafanıza birşey takılırsa sorun konuşalım yine tedirginlik hiç bitmiyor, umarım sağlıklı bir hamilelik geçirrirz, sağlıkla alırız kucağımıza 🤗