Serpil02 Happpm rahim bagları gevsedıgınden olabılır acılma varsa olur birde rahım ağzı yetmrzliği varsa olur
Suzannn20 Happpm ben de de oluyor çok yürüdüğümde ve ayakta kaldığımda özellikle. Ama vajina da değilde dudakların üst birleşme kısmında oluyor benim. Doktor normal olduğunu söyledi böyle zamanlarda uzanıp dinlenmemi önerdi
Happpm Suzannn20 ya benim normalde böyle bi şikayetim yoktu ama iki üç gündür kasık ağrım var alttan sanki çok afedersin bişe dürtüyorlar gibi ya cok kuvvetli ağrı degl sızlama olur ya öyle
Suzannn20 Happpm masaj yapınca rahatlıyor çok iyi geliyor öneririm sana da ama tabi doktoruna da bir danış
Kbrahrl Happpm canım benimde vardı ama geçti olabilir dedi doktorum bana 21.4 haftadayız ara ara batma tarzında oldu vajinamda ama için rahat etsin bi doktorla görüş
Heb Benimki eğer döllenme oldu ise şu an 3. Haftadayım yerleşme belirtisi olduğundan mı nedense belim devamlı adet öncesi ağrır gibi kasıklarım çekiyor bele vuruyor ağrım