Masal78 Betlbrs bende 38+0 da almasını istiyorum doğuma ama 38 i doldur diyor doktorum ağrılardan artık kafayı yemek üzereyim offf bu arada 37 yiz bizde
Kulahci 37+5de doğurmuştum oğlumu tabiki olabiliyo. O ağrı ğelince anlıyosunuz mutlaka. Düzenlimi takip edin
alakayamaydanoz Kulahci bende 37+3. Bugün çatı muayenesi oldum. Belim çok agrıyor. Doktor herhangi birsey olursa gel dedi ama bebek küvezde kalır mı bu durumda?
Betlbrs Kulahci normal doğum muydu seninki nasıl anlıyorsun doğum olduğunu çok soru sordum kusura bakma ya 🙈🙈
Masal78 Betlbrs gerçekten öyle şuan bacaklarım öyle sızlıyor ki artık yürümeye zorlanıyorum ağlıyorum resmen Allah'ım yardımcımız olsun ama direticem doktora 38+0 da almasını söylicem ağrılar beni öldürüyor artık 😣😣😣