Bende 20 haftaligim iki gündür ya hic hareket etmiyor yada cok az daha erken evet amaikinci gebeliğim.ondan önceki haftalar gayet güzel hissediyordum iki gündür hicbisey yok korkuyorum ama doktor yok maalesef gidebilecegim sali günü ayrıntılı ultrosonm var merakla bekliyorum 🙄