Merhabalar..38+2 hamileyim normal doğum bekliyordum Son kontrolümde doktorum bebeğin kafasının büyük olduğunu söyledi normalde 95mm olması gerekiyor iken benimki 98mm olmuş bebeğimin normal yapamazsın dedi haftaya gel sezeryana alalım dedi başına böyle gelen oldu mu ne yapmalıyım ?