Damla23 meraba cnm aynısı bende de oluyo ve sık idrara gitme sorunu da yaşıyorum doktoruma sordum üşütmemeye bak dedi sıcak rut kendini dedi yoksa bebeği erken alırsın kucağına demişti hayırlısı olsun inş ama tam gününde gelmesi taraftariyim inş gününde gelir