Hirosimo Sinem67 merhaba canım ben imperialde doğum yapcam sezeryan olursa 2.100 ama bu suit oda normal odalar 1.900 du sanırım 4 ay önce sormuştum ozaman demişlerdi☺️
spiker_anne Sinem67 Numune de doğum yapicam bende Şener Taflan doktorum ama normal doğum olacak insallah o gün kim nöbetçi olur bilmiyorum ❤
Lfsfn Sinem67 yıldızlı medical park a gidiyorum. Tek kişilik odalar normal doğum 2450, epidural normal doğum 3000tl, sezeryan 3000, epidural sezeryan 3300tl. İki kişilik oda fyatları bşraz daha aşağı.
Tugbacolak Devlet hastanesıne gıdıyorum araklı bayram halıl devlet hastanesı numune ıle uyumlu calısıyor gece aancı tutarsa numuneye gunduz olursa araklıya ücret yok bedava ☺️
kaderkazanci Bende numuneye gidiyorum Allah nasip edersede orda doğum yapmayı istiyorum çok da ilgililer sagolsunlar 😊 BEDAVA 😁
Sinem67 Numune iyi mi peki Bn korkuyorum cok ilk doğumu olcak. Doktorunu cagrnca gelmiyor dediler devlet hastanesi oldugu için. Kimin eline düşeğim diye tereddütlüyüm
kaderkazanci Sinem67 tatlim eskiden özel hastane mi vardi. Allah göstermesin riskli bi durum olur gidersin özele çok ilgi görmek için ama her şey normalse neden devlette doğum yapmayasın ki. Evet doktorun gelmiyo ama orda çok daha tecrübeli ebeler var ve nöbetçi doktorda var aksi bişey olmadıkca da doğuma girmiyolar ebelerle yapılıyo doğum. Sonuc itibariyle hepsi ebe hepsi doktor hepsi ayni okulda okumuş o anda doktor düşünecek halde bile olmuyormuşsun sonuç odaklı doğsun yeterki diyosun 🥰
Hirosimo Sinem67 iyi bi dr belki muayene olursun ama doğum zamanı hangi dr varsa o doğum yaptırıyor. Bende ilk zamanlar numuneye gittim hiç memnun kalmadım hem çok kalabalık hemde suriyeliden sana sora gelmiyo pislik içinde. 9 haftalıkken kaçtım ordan imperial de kırhan beye gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 160 tl tahlilleri sağlık ocağında yaptırıyorum oldu bitti mis🥳
spiker_anne Sinem67 canım bn dün sancılandim bugun Numuneye götürdüler epey vardi sancım ebeler askim hayatim diyorlardi bana cok tatlilardi zaten ebeler iyiyse korkma asıl işin onlarla ❤❤ çatala aldilar beni hiç canim yanmadi
Helobeybi Hirosimo yaaa bende orda doğum yapıcam cok merak edıyormm hıc sorma fırsatıda olmadı...bes bın lira fılan duymustum bu bilgi içime su serpti acıkcası teşekkürler 😘
Tugce61- Hirosimo Bende ilk çocuğumu 2 sene önce orada yapmıştım 2.ciyide orda düşünüyorum ama fiyat soramadım hiç Normal sezeryan sordunuz dimi siz , epidural sezeryan değil galiba
Sinem67 kaderkazanci anlıyorum ama bnde enfeksiyon var yüksek miktarda devlet hastanesinde bayılmadıgın fenalasmadgın sürece illa normal dogurtmaya calısıyr lar. Ablam yeni dogum yaptı gebelik zehirlenmesi gecerdi ona ragmen kızı fenalasana kadar beklettiler son saniye ölüyorlardı sezeryana aldılar. Neymiş istege baglı sezeryan olmazms. Gebelik zehirlenmesi bu anne bebek ölümü oluyr cok riskli. Ama o an özelde olsa bu kadar riske atılmayacktı. Haksız mıyım. Bnde tramva oldu bu o yüzden korkum. Bnde öyle yşe yaparlar dye
Sinem67 Hirosimo kırhan bey e bir kez gittim ama cok durgun geldi doktr korktum nedense. Ama içimi rahatlattınız memnun musunuz. Bnde devam ederm artk ona.
Buse62 Hirosimo bende numuneye gidiyorum pislik içinde oldugunu hiç görmedim gebe okuluna gittim tek kişilik odaları jakuzi ve çok temizdi ondan öncede medicalpark Karadenize gidiyodum asıl orası bana pis geldi. Numunenin çok kalabalık oldugu dogru ama randevu aldıktan sonra hiç sıra bekleniyorsun doktorumda gayet ilgili ben çok memnunum numuneden. Durumum da özele gitmeye de müsait ama benim içime numune sindi anne bebek dostu hastene seçildi çok yeniledi kendini
kaderkazanci Bide ben ablamla sancı odasında beklmistim numunude ve bir çok hamilenin sancılarınada şahit oldum öyle ilgililerdiki bi abla gibi yaklaştılar hepsine . Geçen bende alttan muayene oldum çok utanıp kortugumu söyledim beni rahatlattilar hor davranmadilar hiç 😊
Sinem67 kaderkazanci bursadayken gitmstm devlet hastanesine o kadar kötü davranan olduki korkuyrm acıkcası trabznda nasıllar bilmyrm biraz sans işi sanrm
Hirosimo Sinem67 kırhan beye gidiyorum canım tavsiye ederim soğuk gibi durur ama iyi adamdır ben seviyorum valla☺️
kaderkazanci Sinem67 tabi rislik bi durum varsa sezaryan icin özel allah sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin 😊
Hirosimo Sinem67 o dr yapısı öyle canım doğumdan öncede ona gidiyodum polikistik over var bende muayene için hep ona giderdim, aklında hiç şüphe kalmasın bence devam et ben çok memnunum. Bazı dr var anne adaylarına böyle yılışık sevimli davranır devam etsin diye ama işi iyi değildir ama kırhan ben belki soğuktur ama işinde çok iyi.👍🏻
Sinem67 kaderkazanci Amin iyi insanlarla karsılastırsın insallah hepimizi. Kolayca saglıkla doğuralım insallah🤲
Sinem67 Buse62 tek kişilik oda ve jakuzi mi varmıs. Peki ücretli mi o odalar. Cok iyi bunu bilmiyrdum
Hirosimo Buse62 doğrudur babam yeni numune emeklisi ve kendiside dedi özele git hastalık kaparsın diye ve son iki yıl gibi değil çok yoğun hiç biyeri tutma derdi.bende randevu alıp gidiyodum ama o kapının önündeki o kalabalık dr yanındaki kendini başhekim sanan sekreterden dolayı bıraktım. Dr bana tahlil yapıp sonuç göstermeye gittiğimde bununları niye istedim dermi çünkü başı kalabalık.odada bir hasta olması gerekirken içeriye 5 hasta alıp sırayla muayene ediyo dışarda bekleyenler hariç.. medikali bende sevmiyorum kızım orda doğmuştu 9 yıl önce ve 9 yıl önce neyse yine aynı dünyanın parasını alıyolar yatakları hasta yanı koltuğu kırık dökük dr paracı herşeye tahlil yapıyolar dışarda tahlil yaptırmıyolar. İmperial öyle değil çok memnunum dışarda tahlil yapıp dr muayene oluyorum.
Buse62 Sinem67 ücretli degil gebe okuluna gidin mutlaka gebe okulunun son dersinde hep gezdiriyor odaları dogumhaneyi zaten tek kişilik odan dogum sırasında dogumhaneye dönüşüyor bebek de yanında oluyor başka biyere götürmüyorlar oda da plates topu da var herşeyi düşünmüşler çok temiz bide ben çok begendim dogumdan sonra servise çıkıyorsun servisteki odayı tam bilmiyorum ama dogum yapılan odalar hep tek kişilik ve çok temiz
Hirosimo Beyhan60 dilek hanım şu kısa saçlı olanmı. O ise eşim onu görünce çılgın dr diyo😁 şaka biyana ama onuda çok iyi diyolar. Ben eskiden beri kırhan beyi tanıdığım için onu tercih ettim. İlk doğum karadeniz medikaldeydi ufuk beydi. Oda çok iyi dr ama muayene ücreti 200 küsür olunca ameliyatıda çok pahalı olunca kırhan beyi seçtim hayırlısı sağlıkşa doğsunlar🥰
Sinem67 Beyhan60 Bn asker eşiyim indrm yapmıyorz dediler. Peki dogum ücreti ne kadar biliyor musunuz.
Beyhan60 Sinem67 bize yapiyorlar bilmiyorum dogumu hic sormadim medikalde 200 ama emniyet personeline 185 dedi ama biraz daha zaman gecsin sorcam dogumu falan