Ayse_3 Kızlar bu gün doktora gittim bebegin kilosu 500 grama yakın dedi iyi dedi sizce iyi mi doktoru hiç begenmedim ilgi alaka sıfır
zntrkn Ayse_3 canım öncelikle her bebek farklıdır diye düşünerek kendim üzerinden söyleyeyim. Hiç ekstra kilo aldırıcı bir çabam olmadığı halde 21+5 iken 475 gramdı. Sana tavsiyem doktorundan memnun değilsen ve güvenmiyorsan değiştirmen 😌