meleklerimm2 doğumum yaklaştıkça heyecanlanıyorum ve korkuyorum 2. gebeliğim ama yinede korku var heyecanım olduğu kadar. 🙂
Bannesi meleklerimm2 Cnm bende şimdiden başladı. 29+1 iz sonlara yaklaştıkça uyku tutmaz herhalde, ilk doğum yapacaklar benim fikrimce daha şanslı ne olacağını bilmiyorlar. Benimde 3. Gebeliğim hiç beklemiyorduk düşünmemiştik bazen naparsan yap gelecek olan geliyo r😂
meleklerimm2 aynen allah veriyo işte bi şekilde bende bunu düşünmüyorum şimdiden çünkü ilk kızım daha 2 yaşında ama hayırlısıyla 2.kızımda gelince herşeyi beraber yapacaklar artık bende 34+4 haftalığım
Bannesi Ne güzel 2si beraber büyürler. Çoğu arkadaşım arayı açmadan yaptı 2. Bebeğini, beni sorarsan ben unuttum aslında 18 yıl aradan sonra gebelik ürkütmüyor değil hani😱
meleklerimm2 Bannesi ürkütür tabi hatta senin için belki daha zor olur onca yıl sonra ama allahım her zaman hayırlısını nasip etsin inş sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inş.
ikizannesiFilizkaradogan Bannesi benimkide 10 yıl oldu arası açıldı hamileliği bile unutmuştum ozaman ne yapmışım diye düşünüyorum 😃😂
Bannesi ikizannesiFilizkaradogan Sorma korkutmuyo değil. Allah verdiyse vardır bir bildiği cnm. Benim çok ilginç oldu zaten bebek 12 haftalık olana kadar anlıyamadım bile regl olmaya devam ediyordum. Göğüslerimde hassasiyet ve kasık ağrılarım olduğu için dr gittik. Ultrasona girince şokkk 12 haftalık olmuş bebek😱