Esrdrn ah ah hamilelikte en zorlandığım şey bu . Benim de tam sizin gibi 16. Haftada başladı şuan 27+4 üz hala artarak ağrılar , baskılar devam ediyor. Yemeklerden sonra özellikle artıyor ve uyurken bile zorlanıyorum Dr yapacak bir şey yok dedi . Arada kalkıp yürüyorum, uzanıyorum biraz hafifliyor gibi oluyor ama devam ediyor . Maalesef doğuma kadar bu şekilde devam edeceğiz ..