maynur1 dr. dostinex verdi 0.5mg tablet pazartesi perşembe kutunun içinde iki tane var bölüp iç dedi 4 kere kullancam yani kulanıp hamile kalanlar varmı.
kayseres maynur1 evet canım benimde yüksekti bir sürü ilaç verdi en son bu ilacı verdi kullandım hemen düştü ve hamile kaldım
Defne_mel maynur1 bende kullandım ilk gebeliğim dusukle sonuçlanmıştı diye prolaktinim yüksek çıkıyordu 1 ay kullandım ama ben hurma da çok yedim onunda iyi etkisi olduğunu soylemşlerdi diye bi ayın sonunda hamile kaldım zaten çok geçmiş olsun
ebruliyim maynur1 kullandim hemen hamile kaldim hormon dusmus mu diye test verdim kan testi de verdim o arada kanda cikti hamilelik hemen
SevilayBayram Evt benm 67 civarı bişeydi. Bu hapı verdi 2 ay kullandım. Düştü. İlacı bıraktıktan 2 ay snra hanile kaldım
maynur1 SevilayBayram 2 ay benim ilaç kutumda 2 tane var bölüp iç dedi doktor bana bugün aldım pazartesi de alıcam haftaya pazartesi ve perşembe sonra bitiyor düşermi benimde
SevilayBayram maynur1 benm doktorumda öyle dedi 2 ye böl pazartesi perşmbe iç diye. Ama kutuda daha çoktu o yğzden 2 ay sürdü. İlacı bıraktım o ay denedik olmadı. Bir sonraki ay oldu. İlaç kullanınca düşer merak etmeyin
Zaf35 Prolaktin yüksekse muhtemelen adet düzensizliğin de vardır. Ben doğum kontrol hapı kullandım 1 ay ilaç bitti sonrasında hamile kaldım eğer kalmasaydım dostinex yazacaktı doktorum hiç canını sıkma
Zaf35 maynur1 yok hiçbir şey kullanmadım canım aralık ayında düsük yaşadım ocakta adet gördüm en son. Ev taşıdık bir de hiç yumurtlamaya da dikkat etmedim 1 kere olmuş o da tutmuş oysa ki 2 senedir denerim olmaz. Bu ay asla olcağını düsünmemiştim gerçekten düsünmeyince oluyor sanırım
Defne_mel maynur1 Allah razı olsun sana da nasip etsin insallah burdan güzel haberleri alalım bi dahaki aya insallah 🥰
Sbl91nht maynur1 ay ben o hormonu düşürene kadar 2 şişe hemde 8li bitirdim ilk tahlilimde 72 +1 şişe sonraki tahlilim 43+ 1 şişe sonrası sonrası 14 budefada çok düşmüş ama normale döndü 3 ay zaten bununla uğraştım diyebilirim ama henüz gebelik oluşmadı bi sorunda yok eşimde ve bende aşılama olacağım canım
Ehnr maynur1 prolaktin kadında stres hormonudur eğer gebelik dışı artış varsa nisanliyken düğün stresinden bendede vardi hatta adet olamadım 6 ay hiç ilaç kullanmadım doğrusu kendimi rahatlattim şuan hamileyim tedavisiz
Blossom İlk hamileliğimden önce kullanmıştım. 1 tanesini bile bitiremeden hamile kaldım ama dış gebelik oldu. Prolaktin değeri çabuk düşüyor merak etmeyin. Stres yapmayın. Stres hormonu diye de geçiyor. İncir ve dereotu tüketmeyin. Onlar da yükseltiyor.