Enna Merhaba kızlar ne durumdasınız pazar günü 40. Haftam doluyor 8 martta tık yok sizde durumlar nasıl :) hafif hafif karın ağrıları rahim ağrıları oluyor ama öyle çok değil sizde belirtiler nasıl:)
pyymamm Enna 37+4üz bizde de arada sırada seyrekte olsa iğne batma hissi oluyo vajinamda belimde de iki gün önce ağrıyodu bugunde biraz var gibi sağ yanım üşütürsünde sızlar gibi baska sıkıntım yok cok sukur
Ftma_izmr Enna 38+3 olduk kaşık bel ağrısı dışında birşey yok normal istiyorum inş vaktini geçirmez paşam 😄
kaderkazanci Bende 38+3 günlügüm. Pazartesi günü 39+0 haftalık oluyorum da sorum olacak 39.haftayı bitirmiş mi olacagım yoksa 39.haftayı doldurmaya mı başlayacağım ???
Haticerkan Enna bende salı günü 39 haftalık oluyorum kontrolüm var hastanede bakalım ne dicek doktor hiç bir belirtimizde yok iş yapınca yol yürüyünce yoruluyorum o kdar