Haticekckylmz Arkadaslar son muanemde dr inceleme yaparken basinin bir bolumunde ufak bi bolgede sivi oldugunu fakat endise etmemizi zamanla gidecegini soyledi 13nisanda detayli ultrasonm var onda daha net anlariz dedi. Basina boyle birsey gelen varmi bilgisi olan 😓
Nadye Haticekckylmz dpktorgeçer dediği için içini ferah tut. Ama beyinde su olması genelde zor bir durum. Ben de 21 . Haftamdan beri buna benzer bir durumla karşı karşıyayım. Biraz zor ve stresli bir şey . Sıvı artmazsa sıkıntı olmaz ama artarsa hidrosefali diye bir hastalığa sebep oluyor.
Psk Haticekckylmz Salı günü detaylı ultrasonda bizimde üst sınırda ölçüldü zamanla değer küçülebilir beyin gelişiyor dediler ve takibe aldılar korkmamı söylediler ama öyle olmuyo içim içimi yiyor 3 gündür . Haftaya iyi bir perinatologa görünücez bakalım o ne söyleyecek. Rabbim yavrularımızı korusun sağlık sıhhat versin. Oumsuz düşünmemek ve dua etmek sanırım tek çözüm. Olumsuz birşey olursada artık yüz yüze gelince yapılacakların planı ona göre yapılır. Ama çok okudum bu aylarda böyle çıkıp normale dönen. Rabbim bebişlerimizi sağlıklı şekilde bize bağışlasın
Aylin20 Haticekckylmz bendede yansıdı söylendi hemde her iki tarafta 17 haftalıktım o zaman 21 haftada ayrıntılı ultrason girdik ve nerdeyse kaybolmus bende kendimi deli etim haftalar geçmek bilmedi gidiyor ama şakın kendini üzme benim gibi
Haticekckylmz Nadye suan icin birsey demek anlamsiz dedi detayliyi bekliyorum hayirlisiyla insallah birsorun cikmaz ve gecicidir 🙏
Nadye Haticekckylmz rabbim yardım etsin inşaallah dediği gibi olur. B bin size tavsiyem ayrıntılı ultrasona kadar böyle bir durum hiç yokmuş gibi davranın. Boşuna olumsuz etkilenmeyin.
meleklerimm2 Nadye allah yardımcınız olsun ikinizinde inş sağlıklı şekilde dünyaya getirirsiniz bebeklerinizi
Nulu Aynısı ablamın başına geldi yeğenimde beyninde sıvı olduğunu şöylediler ama senin doktorun gibi sakinleştirici bi şekilde değil... baya korkutmuşlardı boşu boşuna 😠kendi kendine kayboldu ilerleyen haftalarda hiç canını sıkma düzelir Allah’ın izniyle turp gibi doğdu yiğenim hiç bi sorunu yok bin şükür
Haticekckylmz Nulu banada buyudukce gidecegini soyledi iste ayrintiliyi bekliyoruz hayirlisiyla insallah
EdaDuru Arkadşıma da dediler hamileliğin ortasında, 8. Ayında tamamen bebeğin kafasındaki su gitmiş bi görseniz maviş çok çok güzel akıllı bir kızı var .içinizi ferah tutun..sağsağlim doğucaktır yavrunuz inşallah
Haticekckylmz EdaDuru RABBIM anasina babasina bagislasin insallah herseyin hayirlisi umarim duzelir. Ben esime eşimde bana uzuldugumuzu belli ettirmemeye calisiyoruz 20.haftalardan sonra kaybolur demisti dr tesekkur ederim
Haticekckylmz Psk amin canim insallah saglikli sihhatli sekilde dunyaya gelirler. Zamanla duzelir dua dan baska birsey yok elimizden gelen RABBIM yardimcimiz olsun
Haticekckylmz Aylin20 dr bu konuda guveniyorum herseyin iyisini kotusunu uslubu guzel birsekilde anlatiyor rahatlatiyor cok sukur 20.haftalarda evet kaybolur dedi suan bekliyoruz 13nisanda detaylim var hayirlisi insallah cikmaz RABBIM onlari bize bagislasin benim oncesinde 2dusugum oldu bu ilk bebegim olacak ALLAH ne verirse kabulum
Aylin20 Haticekckylmz beni tüp bebek ilk ikizlerimin kalbi durdu ve iki gün arayla pes pese kürtaj oldum benimde ilk Bebegim mucizem şükürler olsun